Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?

Prihláste sa do newslettra a získajte pravidelné informácie o super ponukách, akciách a zľavách. Zo zasielania sa môžete kedykoľvek odhlásiť.

Táto stránka je chránená službou reCAPTCHA. Zistiť viac.
Informácie získané prostredníctvom Google reCAPTCHA podliehajú Pravidlám ochrany osobných údajov a Zmluvným podmienkam spoločnosti Google a používajú sa všeobecné bezpečnostné účely (nepoužívajú sa na prispôsobenú reklamu spoločnosti Google).

Etický kódex spoločnosti Zippson s. r. o.

Úvod InformácieEtický kódex

Preambula

 

Spoločnosť Zippson s. r. o. (ďalej len Zippson) uvedomujúc si svoje postavenie v spoločnosti prijíma zodpovednosť za svoje konanie a chce byť príkladom pre ostatných.

Spoločnosť Zippson deklaruje záväzok vychádzať vo všetkých činnostiach zo svojich firemných hodnôt a rešpektovať všeobecne uznávané pravidlá a zásady podnikania.

 

Etický kódex firmy Zippson s. r. o. predstavuje písomne zhrnutie etických princípov, noriem a pravidiel, ktoré sú všeobecne záväzné pre každý spolupracujúci subjekt. Vymedzuje zásady vzájomného správania sa v rámci spoločnosti, dodávateľsko-odberateľské vzťahy a vzťahy s konkurenciou.

Etické konanie má kľúčový význam pre dlhodobé fungovanie a ekonomické záujmy spoločnosti Zippson a je prejavom zodpovednosti voči všetkým partnerom. Rešpektovanie etiky má súčasne význam pre kultivovanie hospodárskeho systému a je na prospech celej spoločnosti.

Dobré meno spoločnosti Zippson a dôvera všetkých zainteresovaných patria k najdôležitejším hodnotám, ktorými spoločnosť Zippson disponuje. Ich ochrana je prioritnou úlohou spoločnosti Zippson a každého jej pracovníka. Nehmotné veci, ktorými sú dobré meno spoločnosti a duševné vlastníctvo, sa dajú pretvoriť, zlepšovať a neustále posúvať na vyššiu úroveň. Za vybudovaním silného mena firmy stoja férové vzťahy s externým prostredím, založené na rešpektovaní záujmov oboch strán. Zamestnanci tvoria v tomto procese dôležitú zložku. Zippson sa preto snaží pre nich vytvoriť najlepšie podmienky a tak zabezpečiť kvalitu, bezpečnosť, lojalitu a vernosť voči firme v súlade s ochranou vlastných záujmov.
 
Všetci pracovníci spoločnosti Zippson sú povinní konať v súlade s týmto etickým kódexom, zachovávať vysoký morálny štandard v obchodnom a pracovnom správaní, vytvárať pracovné prostredie dôvery a úcty.

V tomto kódexe sú uvedené pravidlá pre výkon práce, pre spoluprácu, vzťahy, vrátane vzťahov medzi manažmentom a zamestnancami, odvíjajú sa od hodnôt spoločnosti Zippson, ako aj požiadaviek na všetkých zamestnancov a osobitných požiadaviek na manažérov.

 

Vzťahy so zákazníkmi

  • Spoločnosť Zippson usiluje o čestný a korektný prístup voči zákazníkom, uspokojovanie ich potrieb a záujmov sú predpokladom úspešného a trvalého obchodného vzťahu.
  • Správanie vo vzťahu k zákazníkom je diskrétne, zdvorilé, bez akéhokoľvek zvýhodnenia, predsudkov a diskriminácie. Spoločnosť Zippson sa zaväzuje používať iba legitímne obchodné metódy a informácie získané od zákazníka považuje za dôverné. Spoločnosť Zippson sa zaväzuje k neposkytovaniu osobných údajov tretím osobám a taktiež je možné, na prianie zákazníka, kedykoľvek vymazať uložené údaje z databázy.
  • Spoločnosť Zippson dbá na to, aby jej ponúkané výrobky boli kvalitné, trvanlivé a bezpečné, vyhovujúce zavedeným národným a medzinárodným normám.
  • Spoločnosť Zippson dbá o poskytnutie čo možno najširšieho záručného a pozáručného servisu v snahe udržať vysokú spokojnosť zákazníkov.
  • Spoločnosť Zippson poskytuje včasné, úplné, neskreslené, pravdivé a zrozumiteľné informácie o ponúkaných výrobkoch a službách. Nedopúšťa sa šírenia neprávd, zatajovania, zveličovania v reklame a iných verejných vystúpeniach.

Vzťahy s dodávateľmi a veriteľmi

  • Spoločnosť Zippson  verí, že vzťahy s dodávateľmi a veriteľmi sú založené na vzájomnej dôvere a úcte. Všetky informácie o vzťahoch spoločnosti Zippson a jej dodávateľoch sa považujú za dôverné. Čestnosť a rovnosť pokladáme za základ úspešného a trvalého obchodného vzťahu.
  • Spoločnosť Zippson sa zaväzuje dodržiavať dohodnuté zmluvné podmienky a platobnú morálku. Ak spoločnosť Zippson vplyvom mimoriadnych okolností nemôže splniť dohodnuté požiadavky, vstupuje čo najrýchlejšie do rokovania s obchodným partnerom s cieľom hľadania alternatívneho, obojstranne prijateľného riešenia.
  • Spoločnosť Zippson nezneužíva svoje postavenie na trhu a zaväzuje sa vytvárať rovnaké podmienky pre všetkých svojich obchodných partnerov pri rešpektovaní požiadaviek zákazníkov.
  • Spoločnosť Zippson sa zaväzuje, že bude vytvárať bezpečné pracovné prostredie pre svojich obchodných partnerov a ich zamestnancov, zdržujúcich sa na pracoviskách spoločnosti Zippson. Zároveň od nich vyžaduje dodržiavanie všetkých bezpečnostných predpisov platných v spoločnosti Zippson.
  • Spoločnosť Zippson poskytuje svojim veriteľom dôveryhodné garancie, pravdivé informácie o svojej ekonomickej situácii a zaväzuje sa k efektívnemu zhodnoteniu vloženého kapitálu.
  • Zamestnanci spoločnosti Zippson nesmú prijať od obchodných partnerov peňažné dary, alebo iné provízie.
  • Spoločnosť Zippson považuje korupčné praktiky akéhokoľvek druhu za neprípustné. Pri kúpe vstupov a služieb, apod. nepoužívame žiadne iné prostriedky, než sú legitímne uznané obchodné metódy.

Vzťahy ku konkurencii

  • Spoločnosť Zippson považuje konkurenciu za prirodzenú súčasť podnikania.
  • Spoločnosť Zippson s konkurenciou udržiava vzájomne zdravé vzťahy na štandardnej úrovni.
  • Spoločnosť Zippson rešpektuje zákony a pravidlá, ktoré regulujú konkurenčné vzťahy. Ku konkurencii sa správa čestne, v súlade s dobrými mravmi súťaženia.
  • Spoločnosť Zippson sa nepokúša nečestnými a nelegálnymi spôsobmi (priemyselnou špionážou, podplácaním, ani nijakým ďalším nepoctivým spôsobom) získať informácie o podnikaní konkurentov.
  • Spoločnosť Zippson neuplatňuje nijakú formu nekalej súťaže.
  • Spoločnosť Zippson nepoškodzujeme reputáciu konkurentov.

Vzťahy k štátnym orgánom, regiónu a spoločnosti

  • Spoločnosť Zippson sa zaväzuje správať ako sociálne zodpovedný občan vo vzťahu k štátnym a vládnym orgánom, miestnym orgánom, regiónu a celej spoločnosti a poskytovať im pravdivé a včasné informácie.
  • Spoločnosť Zippson plní podmienky vyplývajúce zo zakladajúcej listiny, rešpektuje zákon a koná len v súlade s platnou legislatívou.
  • Spoločnosť Zippson dbá na riadne vedenie účtovníctva a včasné platenie svojich finančných záväzkov k orgánom štátnej správy a samosprávy, vedome sa nedopustí daňového úniku a dbá o transparentnosť všetkých finančných transakcií. Dodržiava všetky zákonné ustanovenia proti praniu špinavých peňazí.
  • Spoločnosť Zippson prispieva k ekonomickému rastu a zvyšovaniu životnej úrovne regiónu a celej spoločnosti.
  • Spoločnosť Zippson podporuje svojou sponzorskou činnosťou šport, zdravotníctvo v regióne a v spoločnosti, ako aj kultúrny, morálny, vzdelanostný, technický a infraštruktúrny rozvoj.
  • Spoločnosť Zippson sa zaväzuje svojimi aktivitami šíriť dobré meno regiónu a krajiny.
  • Spoločnosť Zippson ani žiadny jej zamestnanec nesmie v krajine, kde spoločnosť podniká, používať firemné fondy na poskytovanie priamych alebo nepriamych príspevkov politickým stranám, kandidátom alebo skupinám.
  • Spoločnosť Zippson sa zaväzuje poskytovať verejnosti úplné, zrozumiteľné, pravidelné a pravdivé informácie o svojich aktivitách a zámeroch. Systematicky rozvíja ústretové, vysoko profesionálne a etické vzťahy s médiami.
  • Spoločnosť Zippson poskytuje vzdelávanie zamestnancom v oblasti podnikateľskej etiky a protikorupčných opatrení.
  • Spoločnosť Zippson uplatňuje ochranu oznamovateľov korupčného konania a pozitívne motivovanie zamestnancov v odhaľovaní korupčného správania v spoločnosti.

Vzťah ku životnému prostrediu

  • Spoločnosť Zippson vedome dodržiava koncepciu trvalo udržateľného rozvoja v environmentálnej oblasti a napomáha pri programoch ochrany a tvorby životného prostredia regiónu.
  • Spoločnosť Zippson kladie dôraz vo svojej činnosti, výrobkoch a službách na ochranu zdravia a bezpečnosti výrobcov, spotrebiteľov a ostatnej verejnosti.
  • Spoločnosť Zippson rešpektuje vo všetkých svojich činnostiach platné technologické a ekologické normy a presadzuje prijatie náročnejších noriem na znižovanie nepriaznivých environmentálnych vplyvov.
  • Spoločnosť Zippson má trvalý záujem na zlepšovaní kvality životného prostredia.
  • Spoločnosť Zippson sa aktívne podieľa na odstraňovaní následkov svojej podnikateľskej činnosti a úpravou technologických postupov sa snaží o minimalizáciu dopadov výrobného procesu na životné prostredie.

Vzťahy v medzinárodnom podnikaní

  • Spoločnosť Zippson sa správa zodpovedne v medzinárodnom obchode a investíciách. Dodržiava legislatívu platnú v hostiteľskej krajine.
  • Spoločnosť Zippson prispieva k ekonomickému blahobytu a rozvoju hostiteľskej krajiny, rešpektuje jej tradície a kultúru.
  • Spoločnosť Zippson v každej svojej zahraničnej spoločnosti dodržiava Všeobecnú deklaráciu ľudských práv OSN a dbá na uplatňovanie jednotného postupu a dosiahnutie vysokého morálneho štandardu aj v krajinách s odlišnou obchodnou praxou.

Vzťahy v spoločnosti


Úcta k človeku - základ medziľudských vzťahov v spoločnosti

  • Vzťahy k zamestnancom a medzi zamestnancami, ako i medzi nadriadenými a podriadenými v spoločnosti Zippson sú založené na úcte k dôstojnosti každého človeka a na rešpektovaní základných ľudských práv v duchu Všeobecnej deklarácie ľudských práv OSN.
  • Spoločnosť Zippson dodržiava Zákonník práce a všetky ostatné právne normy platiace v pracovnoprávnej oblasti.
  • Od každého zamestnanca sa vyžaduje vytvárať atmosféru vzájomnej úcty, dôvery, spolupatričnosti a tímovej spolupráce, bez ktorých nemožno dlhodobo dosahovať vynikajúce hospodárske výsledky.
  • Spoločnosť Zippson podporuje zamestnancov, aby sa svojou angažovanosťou, názormi a kritikou zapájali do rozvoja firmy, rozširovania povedomia a ochrany pred materiálnou i morálnou škodou.
  • Spoločnosti Zippson nebude tolerovať žiadne fyzické, psychické alebo sexuálne obťažovanie. V spoločnosti je neprípustná akákoľvek forma zneužívania, ponižovania, šikanovania a dehonestácie ľudskej osobnosti či diskriminácie.
  • Každý zamestnanec spoločnosti nesie zodpovednosť za svoje konanie, čo sa prejavuje aj v dôslednom plnení si úloh. Mal by sa správať tak, aby neškodil svojim spolupracovníkom, aby im nesťažoval prácu a nebránil v ich iniciatíve.
  • Spoločnosť Zippson zakladá svoju úspešnosť na profesionalite svojich zamestnancov, očakáva od nich aktívne a cieľavedomé konanie, vyhľadávanie a využívanie možností zlepšovania práce i vlastnej výkonnosti. Každý, kto si myslí, že môže niečím prispieť k zlepšeniu v ľubovoľnej oblasti spoločnosti, má právo byť vypočutý a získať spätnú väzbu na svoje návrhy.

Dôstojná práca

  • Spoločnosť Zippson prijíma zamestnancov a usmerňuje ich kariéru na základe ich predpokladov na danú prácu, bez akejkoľvek rasovej, náboženskej či národnostnej diskriminácie, bez ohľadu na farbu pleti, pohlavie, vek, stav, sexuálnu orientáciu.
  • Spoločnosť Zippson nediskriminuje svojich zamestnancov, naopak, podporuje ich v kariérnom raste.
  • Spoločnosť Zippson venuje pozornosť odbornému a osobnému rozvoju svojich zamestnancov. Zaväzuje sa vytvárať podmienky na rozvíjanie vedomostí, zručností a schopností svojich zamestnancov zodpovedajúcich súčasným a budúcim potrebám firmy. Od zamestnancov očakávame aktívne využívanie týchto možností.
  • Spoločnosť Zippson sa zaväzuje uskutočňovať spravodlivú politiku odmeňovania, bez akejkoľvek diskriminácie. Spôsob odmeňovania má odrážať individuálne výsledky, aktivitu a význam pracovnej pozície vo väzbe na hospodárske výsledky spoločnosti.
  • Spoločnosť Zippson sa zaväzuje v procese prepúšťania rešpektovať objektívne kritériá a základné etické normy. Proces prepúšťania musí byť zákonný, včas oznámený, transparentný, vychádzajúci zo základných psychologických poznatkov a nesmie zraňovať dôstojnosť človeka.
  • Spoločnosť Zippson sa zaväzuje vytvárať hygienicky neškodlivé, bezpečné pracovné prostredie. Zamestnanci sú však povinní rešpektovať všetky bezpečnostné predpisy a dbať, aby neohrozili seba, spolupracovníkov, iné osoby a nespôsobili materiálne škody.
  • Spoločnosť Zippson dbá na vysokú úroveň sociálnej a zdravotnej starostlivosti o svojich zamestnancov, ako aj o bývalých zamestnancov, ktorí odišli do dôchodku.

Etika komunikácie, šírenia a ochrany informácií

  • Vedenie spoločnosti Zippson vytvára priestor na slobodné vyjadrenie vlastného názoru každého zamestnanca bez rizika zastrašovania alebo sankcií.
  • Vedenie spoločnosti Zippson sa zaväzuje vysvetľovať svoje ciele a zámery, ako aj význam jednotlivých činností a aktivít, podporovať aktívnu komunikáciu a aktivizovať zamestnancov na zdokonaľovanie ich pracovného výkonu, ako aj celkového výkonu spoločnosti. Osobitnú pozornosť venuje príprave spolupracovníkov na zmeny v spoločnosti Zippson.
  • Spoločnosť Zippson podporuje kultivovanú komunikáciu nielen medzi jednotlivými zamestnancami ale aj medzi jednotlivými útvarmi spoločnosti. Zámerné utajovanie informácií, ktoré by mohli prispieť ku skvalitneniu práce spoločnosti sa považuje za morálne neprípustné.
  • Všetci zamestnanci spoločnosti Zippson sú povinní chrániť informácie, ktoré patria spoločnosti alebo ktoré súvisia s jej podnikateľskými aktivitami. Takéto informácie sa považujú za dôverné, môžu sa používať len pre pracovné účely a nikdy nie na osobné ciele. Zamestnanci, ktorí odchádzajú zo spoločnosti Zippson, musia i naďalej chrániť informácie patriace spoločnosti.

Ochrana dobrého mena a majetku spoločnosti

  • Každý zamestnanec spoločnosti vystupuje nielen ako súkromná osoba, ale aj ako reprezentant spoločnosti. Preto i na verejnosti má dbať na dobré meno spoločnosti a ochraňovať jej záujmy.
  • Každý zamestnanec spoločnosti je povinný ochraňovať duševný i hmotný majetok spoločnosti. Telefóny, faxe, elektronická pošta, ako aj všetky počítačové zariadenia, hardvér a softvér sa používajú zásadne len na pracovné účely okrem nevyhnutných prípadov. Ďalšie špeciálne pracovné prostriedky sa používajú podľa stanovených pravidiel.
  • Spoločnosť Zippson sa zaväzuje rešpektovať autorské právo a vyžaduje rovnaký postoj od svojich obchodných partnerov vo vzťahu k dokumentom a materiálom spoločnosti Zippson. V spoločnosti Zippson je povolené používať len legálne zakúpený softvér.
  • Zamestnanec spoločnosti Zippson si neprivlastňuje, nepožičiava a ani neprepožičiava majetok spoločnosti bež dovolenia. Nezákonné privlastnenie firemného majetku alebo jeho použitie na osobné účely alebo cudziu potrebu bez výslovného povolenia sa považuje za rovnako závažné ako priame odcudzenie a môže viesť k rozviazaniu pracovného pomeru. Platený pracovný čas zamestnanca sa takisto považuje za majetok spoločnosti, ktorý by sa nemal používať na osobnú potrebu bez riadneho povolenia.

Konflikt záujmov

  • Zamestnanci spoločnosti Zippson neposkytujú a neprijímajú akýkoľvek úplatok. Všetci sú povinní dodržiavať príslušné ustanovenia Trestného zákona.
  • Každý zamestnanec spoločnosti Zippson svoje súkromné záujmy vo finančnej, obchodnej či inej činnosti vykonávanej mimo spoločnosti Zippson rieši tak, aby sa vyhol skutočnému či potenciálnemu konfliktu záujmov. Tieto činnosti musia byť v súlade s právnymi normami a vnútornými predpismi spoločnosti Zippson. V týchto činnostiach nesmie zneužívať zdroje pracoviska, svoje postavenie v spoločnosti Zippson, ani ohrozovať dobré meno spoločnosti.
  • Žiadny zamestnanec spoločnosti Zippson vo finančnej, obchodnej či inej činnosti vykonávanej ním alebo jeho príbuznými mimo spoločnosti Zippson nevyužije výhodu, alebo zisk z informácie, ktorú získal v rámci svojich pracovných povinností a zodpovednosti v spoločnosti Zippson a ktorá nie je všeobecne dostupná.
  • Zamestnanec spoločnosti Zippson môže vykonávať podnikateľskú činnosť, ktorá je zhodná s predmetom činnosti spoločnosti, len s jej predchádzajúcim písomným súhlasom.

Etika riešenia sporov

  • Zamestnanci spoločnosti Zippson sa majú správať tak, aby predchádzali sporom. V prípade, že sa predsa spor či konflikt na pracovisku vyskytne, riešia ho kultivovane, nenásilnou cestou, prostredníctvom dialógu za účasti všetkých zainteresovaných strán.
  • Účastníci konfliktu dbajú na to, aby pracovné konflikty neprerástli do osobnej nevraživosti.
  • V prípade závažného sporu v spoločnosti Zippson musia zúčastnené strany prejaviť zodpovednosť a využiť všetky možnosti vyjednávania, aby sa zabezpečila plynulá činnosť spoločnosti.

Etická zodpovednosť manažmentu

  • Manažéri spoločnosti Zippson sú modelom správania a konania pre ostatných pracovníkov spoločnosti. Nezbavujú sa svojej zodpovednosti vyplývajúcej z ich postavenia. Dodržiavajú pravidlá manažérskej etiky a dbajú na svoju profesionálnu česť.
  • Manažéri spoločnosti považujú zamestnancov za spolupracovníkov, ktorým pripravujú podmienky na to, aby mohli efektívne využívať svoj potenciál, platený pracovný čas, prijímať svoje zodpovednosti a tvorivým spôsobom prispievať k rozvoju spoločnosti Zippson. Vytvárajú pozitívnu pracovnú atmosféru.
  • Manažéri spoločnosti efektívne využívajú disponibilné zdroje, vrátane potenciálu ľudských zdrojov. V súvislosti s tým, dokážu vo vysokej miere uplatňovať princípy delegovania zodpovednosti, právomoci a informácií.
  • Manažéri spoločnosti Zippson nepretržite rozvíjajú vzťahy s internými a externými skupinami na báze partnerstva. Vhodnými metódami podporujú spolupatričnosť a lojalitu zamestnancov k spoločnosti a ich záujem o ej prosperitu
  • Manažéri spoločnosti Zippson sa zaväzujú poskytovať pravidelné, zrozumiteľné a pravdivé informácie spolupracovníkom. Zároveň overujú, či nimi poskytnuté informácie našli svojich adresátov. Otvorene hovoria o problémoch a vedia nájsť ich tvorivé riešenia.
  • Manažéri spoločnosti Zippson sú schopní získať ľudí pre ciele spoločnosti, dokážu ich účinne viesť a motivovať. Zmeny vnímajú ako príležitosť k rastu prosperity spoločnosti. Vedia pre ne získať ľudí.
  • Manažéri spoločnosti Zippson zabezpečujú personálnu bezpečnosť spoločnosti prípravou personálnych náhrad na dôležité pozície, vzájomnou zastupiteľnosťou ľudí, ako aj rozširovaním a uchovávaním znalostí.
  • Manažéri spoločnosti Zippson sú povinní oboznamovať zamestnancov s hodnotami a požiadavkami uvedenými v tomto etickom kódexe a školiť ich na jeho dodržiavanie a sú povinní ísť príkladom pri jeho rešpektovaní. Takisto sú povinní vytvárať prostredie, ktoré je sociálne spravodlivé a v ktorom je možné rozvíjať dialóg tak, aby nedochádzalo k porušovaniu tohto kódexu.

Záverečné ustanovenia

  • Etický kódex spoločnosti Zippson sa vzťahuje na všetkých manažérov a zamestnancov spoločnosti, ako aj na ďalšie osoby konajúce v mene spoločnosti Zippson. Všetci sú povinní kódex dodržiavať, konať v súlade s jeho ustanoveniami a podporovať ho.
  • Všetci zamestnanci spoločnosti Zippson si musia byť vedomí, že každé porušenie etických noriem uvedených v etickom kódexe bude hodnotené ako porušenie pracovnej disciplíny.
  • Zamestnanci sú povinní oznámiť porušenie tohto kódexu. Informáciu podávajú priamemu nadriadenému, čo predstavuje typický postup. Pokiaľ však zamestnanec má dojem, že v danej situácií to nie je vhodné, môže túto podať ďalšiemu vyššiemu nadriadenému podľa organizačnej štruktúry. Informáciu možno kedykoľvek podať ústne, písomne, elektronickou poštou, telefonicky.
  • Priamy nadriadený pracovník je povinný zaoberať sa podanou informáciou o porušení Etického kódexu a prijať riešenie. Pokiaľ sám zváži, môže sa obrátiť na svojho nadriadeného, alebo na vedenie spoločnosti Zippson.
  • Identita osôb podávajúcich oznámenie o podozrení z porušenia etického kódexu sa udržuje v tajnosti, v najvyššej možnej miere. Žiadne represálie nebudú namierené proti zamestnancovi, ktorý ohlasuje podozrenie z porušovania tohto kódexu.
  • Disciplinárne konanie alebo jeho absencia nevylučuje konanie orgánov činných v trestnom konaní v prípade podozrenia, že bol spáchaný priestupok alebo trestný čin.
  • Pripomienky k obsahu a štruktúre Etického kódexu spoločnosti Zippson, sa podávajú na vedenie spoločnosti Zippson.

Piliere kultúry spoločnosti Zippson


Hodnoty, ktoré uznávame

  • Spokojnosť zákazníka
  • Dlhodobé partnerské vzťahy
  • Úspešnosť firmy založená na profesionalite pracovníkov a tímovej práci
  • Dokonalosť vo výkonoch všetkých aktivít
  • Výsledky práce
  • Zmeny ako príležitosti

Zamestnanec spoločnosti Zippson

  • Verí v budúcnosť spoločnosti Zippson a svoju budúcnosť spája s ňou
  • Vnímavý k potrebám zákazníka
  • Otvorene komunikuje, ochotne spolupracuje
  • Špičkový odborník na svojom poste
  • Rozvíja svoje spôsobilosti
  • Odovzdáva svoje poznatky a skúsenosti spolupracovníkom
  • Koná cieľavedome a samostatne, myslí tímovo
  • Hľadá možnosti zlepšenia vecí a vlastnej výkonnosti
  • Zodpovedne a dôsledne si plní pracovné úlohy

Manažér spoločnosti Zippson

  • Schopný získať ľudí pre ciele
  • Účinne vedie a motivuje ľudí, zodpovedá za ich informovanosť
  • Efektívne komunikuje so svojim okolím, vytvára pozitívnu pracovnú atmosféru
  • Deleguje právomoc a zodpovednosť, využíva tvorivé riešenia
  • Otvorene hovorí o problémoch a vie nájsť ich tvorivé riešenia
  • Zmeny vníma ako normálnu súčasť života a vie pre nezískať ľudí
  • Efektívne využíva disponibilné zdroje
  • Rozvíja svojich spolupracovníkov, vytvára príležitosti k ich profesionálnemu rastu

 

V Spišskej Novej Vsi 1.8.2019

Copyright 2019 - 2024 © zippharmony.sk